Deletedmom0099 Minikprenses_1 20lik çektirdim 2 ay oluyor çok zordu. emziriyorsanız yalnızca parol içebilirsiniz, emzirmiyorsanız apranax çok etkili. yemek yedim ben tabi ağzımı 1 cm falan açabiliyordum ne yiyebilirsem artık
Minikprenses_1 Deletedmom0099 benim iki tarafta da azilar canım yemek yiyemiyorum patates püresi çorba içtim oda hiç doyurmadi 😔