Mlkko doğrudan belinizi büküp eğilme hareketine son vermeniz gerekiyor, eğilirken mutlaka dizlerinizi kırarak eğilin yükü belinize bindirmemiş olursunuz. Bir de sezaryan sonrası takılan korseler var ya, atlet gibi olanları sırtı ve beli destekleyip ağrıda ciddi bir rahatlama yaratıyor. Belimde 3 fıtık var, gebelikten önce teşhis konulmuştu. Gebelik zorlar diye düşünürken gebelikte bir şey olmadı doğum sonrası böyle rahatlatıyorum kendimi