Dr. Osman Gönülalın Youtube videosu var 3 Kuralının aslında doğru olmadığını çok daha uzun süreler sütlerin saklanacağını söylüyor ordan bir inceleyin isterseniz ben bir sürü sütü çöpe atacaktım o videoyu izlemeseydim önceden sağıp beklettiğim sütler vardı.