minikturta arkadaşlar merhaba öncelikle hayırlı akşamlar, bebeğim sanırım diş çıkaracak ve bu yüzden pişik, ne yaparsam yapayım geçmeyi bırak azalmiyor bile varmı bu konu hakkında bir bilginiz artık minik minik kanlar görüyorum 😔
Tugcecim minikturta minikturta huzursuzluk karın ağrısı uykuya dalamama vücutta kızarıklık ishal yada mukuslu kaka gibi belirtilerde var mı?
Zea09 minikturta canim bende de ayninsorun vardi bir suru krem denedim ama yok yani en sonunda zeytinyagi ile kurtuldum pisikten
Plump27 minikturta canım doktorum pişik için hametan pomad önermişti. Bende elimde mustela ve sudocrem var olmazmı dedim. Onlar pişik başlamadan önce. Hametan pişik varsa etkili deyince artık onu kullanıyorum. Bir de popoyu yıka kurula biraz açık kalsın hava alsın belki çabuk geçer.
endoplazmikretikulumiste minikturta ıslak mendili bırakın pamuğu normalmsuyla ıslatıp isterseniz biraz sabunlayıp silin durulayın kurulayın ama iyice kurulayın pudra kullanın geçene kadar bol bol havalandırın bez marka değişikliği de pişk yapar
minikturta Almirsmom yediğim farklı birşey düşünüyorum ama yok 1 aydır böyle normalde prima ıslak mendil kullanıyordum sleepy almıştım ondan sonra minik minik başladı hemen degistirdim prima aldım yine ama yok bezini degistirdim belki seri hatalıdır diye onda da geçmedi bilmiyorum 8 aylık dişleri de kabarmış daha hiç çıkmadı
Almirsmom minikturta eğer organik bulabilirseniz internette zaten mevcut kırmızı kantaron yağı öneririm.
minikturta Zea09 ay zeytinyağ da sürüyorum azalmiyor bile bugün birtane krem sipariş ettim capicade diye bakalım ümidimi ona bağladım 😔
minikturta Almirsmom tamam Allah razı olsun bi krem sipariş ettim geldiğinde deneyeceğim yine fayda etmezse onu da alırım yeter ki geçsin ya elimi bile vurdurmuyor
minikturta Plump27 hametan da deneyeyim evde vardı, yıkıyorum ay sürekli bez de bağlamıyorum pijamayla geziyor 😂
minikturta endoplazmikretikulumiste direk suyla yıkıyorum bikac gündür bol bol havalı geziyor evin her tarafı kirklanacak oldu 😂😂😂😂😂
Hicran0671 Hiç vakit kaybetmeden direkt ince bir tabaka travazol sürün geçene kadar bir gecede bile farkı göreceksiniz aynı dert bende de vardı ve bir ay denemediğim yöntem kalmamıştı ben de aynı sorunu yaşayan birinin önerisi üzerine almıştım
ipeku Canm benm bebegimde oyle oldu bazen arada yine oluyor bizim doktorumuz fucikort diye bi krem verdi ama yinede doktorunuza danışın cnku gunde bir kez suruyorum gecene kdar 5gunden fazlada kullanmıyorum. Onun disinda evde her turlu krem mevcut her acmada surmeye calisyorum tekrarlamasin diye
Ucmelek İçerden gelen asiti bitirmelisiniz bu sizin yediklerinizle alakalı diyet yapın bir hafta 🥗 salata yiyin turşu gibi şeyler den uzak durun Sudo kremi bolca sürün yaraları dinlensin günlük lavabo da fotosunu yıkayın 😁 geçer inşallah