Leylimira Sudee96 biz memorialda eda nisa hanıma gidiyoruz daha 1 aylığız ama çok özenli dikkatli sabırla her sorulana cvp veriyor değerlendirmek isterseniz deneyebilirsiniz
Mry0635 Bende cok arastırdım sonunda cağlar yörgüç hocama gittik cok memnun kaldık kesinlikle herseye değer