Elifmavi bizimde sorunumuz sprey gecici bi çözüm şimdi sık 2dk snra tekrar aynı bn şırınga ile açıyorum o daha iyi baya boşaltıyo içini serum fizyolojik serum aldım onun içinden iğne ile cekip oğlumun burnuna uyguluyorum ilk bi kokmuştum şırıngadan daha iyiymiş netten bakıp uygulayın şırınga yöntemine .iyi günler 🌻 hayırlı kandiller 🍀