Tbaltn Emaardaki akvaryuma giden anneler nasıldı beğendiniz mi ?25 aylık kızımı götürmek istiyorum ama sizlerden de fikir almak istedim. Ücretleri nedirbilgi sahıbi annelervar mı ?
scooby-doo Tbaltn biz beğenmiştik 3 sene falan oluyor gideli o zaman vodafone kampanyasıyla gitmiştik fiyatını hatırlamıyorum inan ki.ama içerisi güzel timsahlar yılanlar vs çeşit çoktu o zaman.
Tbaltn scooby-doo timsah falandamı var ben sadece balık var sanıyordum ne güzel insallah fiyatlarıda iyidir de gideriz.