12sukran bebeğim 2 aylık. Geceleri 2 saatte bir uyaniyor kendiliğinden. Her uyandığında emziriyorum. Gündüzleri de bazen yarm saatte uyanıp istediği de oluyor. 2 saatte. Ne zaman isterse gece gündüz ozaman veriyorum. Ama benimki çok iştahlı bir bebek. Suan 6 kg. O yüzden ac bırakmıyor kendini sürekli istiyor