Kızlar aynaya hep bakınca oranın kızarıklığını hic gormedim arada kaldığından dikiş uzerindeki et aprcasi şiş oldugundan o aradaki dikis belli degildi o şislik inmis dikisimi aynadan bakmadan da gorebiliyorum kızarık. Dogum yaapalı 2 ay oldu. Bu durum normal mi? Bide biraz göbeğim var bu iner mi yüzüm falan baya zayifladi dogum kilolarim gitti de o göbek orada kaldı cok kafama takiyorum 😟