6 aya kadar kiraz uçlu emzik verdim, damaksız emzik . Bizim kız diş çıkardı. Diş çıkarana kadar sıkıntı yapmıyordum ama planlarımda diş çıkardıktan sonra damaklı veya simetrik emziğe geçmek vardı. Yalnız ben avent aldım kızım tutmadı. Hala eski emziğini tutuyor. Nasıl alıştırabilirim düz emziğe onu ??