Tazeanne03 Sağlık ocağının verdiği damla mahvetti çocuğumu 2 gündür çığlık çığlık uykusunda bile ağlıyor kızlar kendim başka alacam en çok bu ikisi önerilmiş sizce hangisini alıyım 4.5 aylık
Merosat Elf33 Kilosuna göre tek damlamı veriyorsunuz çift damlamı? Bende ocean microfer veriyorum ama herkes farklı bir rakam söylüyor
OzlembskrDogan Sidefer kullanıyorm ama kabızlık yaptığı için düzenli verrmiyorum. 8 kiloya 8 damla şeklinde.
569767 Bende aşırı kararsızdım eczanedeki daha çok sidefer tercih ediliyor dedi ona güvenip aldım bakalım 2 gün oldu daha başlayalı umarım ıyi gelir
Mom52115 Bestiron kullanıyorum, içeriğinde C vitamini de var zeytinyağı konsantreli. Kilo başına 1 damla .
Smehtap Tazeanne03 bugün acildeydik desem inanır mısın.. Ahh o nasıl bir kabızlıktı o nasıl taşlaşmıştı.. Sana yemin ederim oturdum ağladım inanki haline öyle zor temizlediler içini ki 🥺🥺
Tazeanne03 Smehtap yaa kıyamam sağlık ocağının verdği damlamı yapmış 🥲 ben attım çöpe ya bende ağladım çocuğumu öyle ağlar görünce
elayyus Sidefer kullanıyorum çok memnunum kabızlık yapmadı içimide kolay bebek için. Kızım 1 yaşında olucak kan değeride iyi