İyi akşamlar, ilk bebeğim kolik olmadığı için baya ikinci bebeğimde tecrübesizim. Yenidoğan bebeğim resmen 12-14 saat aralığında uyumuyor. Öğleden sonra ağlama krizleri başlıyor gece 11 e kadar. Aralıksız uyku zaten hiç yok. Merak ettiğim bebeğim doktorum gazlı bu bebek 3 aydan sonra azalacak dedi ama benim içim içimi yiyor acaba başka bir şey mi var bebeğimde diye. Kolik bebek anneleri cevaplarsınız sevinirim. Bebeklerinizde kolik belirtileri nelerdi ve ne zaman azalıp sonrasında tamamen geçti🌸