Nurellllaaa 7 ay 10 günlük oğlum baba diyor önce inanamadık bizde baba dedik yine baba dedi şimdide baba diye ağlıyor 🥲
mehmel54 Nurellllaaa 2 buçuk ayligiz o günleri sabırsızlıkla bekliyorum istemsizce bende duygulandım 😊
Tuba11 Nurellllaaa benim de güzel kızımın ilk kelimesi Anne oldu ❤️🥰 Babası baba demeye başlattıkça O Anne Anne diyor çok tatlı 😍😍😍
Nurellllaaa mehmel54 ses kaydına aldım inanırmısın 50 kere dinledim sesi o kelimesi çok değişik bi duygu çok allah herkese nasip etsin
Silifkecilegimmisin Bizim de baba oldu ama ben çok sevindim ilk kelimesini ses tonunu duyduk çok sevindik. 💜 gözlerim bile doldu
Nurellllaaa Silifkecilegimmisin bende sesine kelimesine sevinmekten anne dememesine üzülemedim varsın baba desin 🙂
1234___ Nurellllaaa Yok maalesef benim babam hayatta değil kayınbabama dede dedi ki ben hiç sevmiyorum o adamı
Yaren_5 Nurellllaaa kızım da ilk dede sonra baba sonrada mama oldu şuan evde akşama kadar baba dede çağırıyor 😆
Deletedmom_45 Nurellllaaa esim gormesin bu yaziyi 🤣🤣 bizim ki dogdugundan beri anne diyo 1 aydir bilincli anne diyo deliriyo sadece anne diyo baba de oglum diyo yuzune bakarak anne diyo 🤣🤣
Yaren_5 Nurellllaaa aynn öyle o kadar acı çek baba baba diye akşama kadar türkü cagırsın evin icinde 😁