Merhaba tatliş annişler, bebeğim prametüre 33.haftada doğdu şuan 1 ay 17 günlük bugün rengindeki sarılıktan dolayı sarılığını ölçtürdük 11.9 çıktı randevumuz da haftaya Çarşamba gününe , o güne kadar ilerler mi acaba , kan uyuşmazlığımız var anne sütünden geçen sarılık olabilir dedi acildeki doktor , sizce mama takviyesi yapılmalı mı 16 günde 400 gram almış tam 3 kilo şuan da bazen emdiği halde doymadığını düşünüyorum doktora sormadan mama başlamam doğru olur mu acaba