Minikadam46 evet malesef bizimde öyle bu ay tarttıracağım sadece anne sütü alan bebekler 500 gramdan az kilo alırsa mama takviyesi yapın diyor doktorlar haftaya kilosuna bakıp doktora soracağım bi olmadı günde bir iki defa mama veririm kaşıkla biberon versem atak dönemi bi de tekrar emmez diye cok korkuyorum.. bi de mideleri büyüdü sanırım az geliyor süt gece de cok sık kalkıyor emmeye