Cocuk hasta olmasın diye dua eder oldum dogdugundan beriii gaz damlalarıda dahil sevmemişti öğürmüştü
1.5 yaşına geldii ve her hasta oldugunda ilacı kavga dövüş içiriyoruz ne kadar huyuna suyunada gitsek yok imkansızzz içmiyorrr sizin bebişlerde böylemi yaaaa hastalık degılde bu ilaç konusu beni cok yıprattı😩 (şırıngayla veriyorum) zaten kaşıkla imkansız vermem