ezgicomert İyi akşamlar arkadaşlar. Bi bakabilir misiniz bu arpacık mı ve eğer öyleyse ne yapabilirim?
sarmaliklahana ezgicomert 1 hafta boyunca açay pansumanı yap canım geciyor. Demlenmiş cayı pamıga dök tersini tortusu olmayan kısmı ılık sekilde gözünü dil hatta tutabilşyorsa 3-5 dk pamuk gözünde yatsın.
ezgicomert sarmaliklahana evet yetişkinler için yapıldığını biliyordum bende siz söyleyince hatırladım. Uyurken yapsam daha iyi olur o zaman başka türlü durmaz zaten🤷🏻♀️
sarmaliklahana ezgicomert bende yapıorum bebeğime 3. Ayından beri bazen capak oluyor mesela hemen cay ile siliyorum 2-3 gün üst üste yapınca komple geciyor. Durmazsa akşam yap tabii nasıl rahat ederse
Esenbursa Arpacık mıymıs canım benim kızımda bu sabah böyle bir seyle uyandı göznde ben kızımnki hatta daha asagıda göze biraz daha uzak hatta. Siz neler yaptınz acaba