Btlylmz Bana bakma yada telefonda konuşurken beni gösterme diye kendini yerlere atması normal şuan oğlum da yapıyor 4 yaşına girecek, isteklerine saygı duymalısınız bakma diyorsa üstelemesinler bakmasınlar. İnatlaşma konusunda da bir yazı okudum bir çocuğun inatlaşması için onu inada iten 2. Bir kişi vardır yada bizler. 😂 İnatlaşmamaya çalışın isteklerine sürekli karşı çıkmayın. Bende umuyorum bu durumda geçecek.