Kizimmmmm3434 Merhaba hanımlar kızım 9 aylık bugün görünce keçiboynuzu özü aldım fakat nasıl vereceğim hakkında bilgim yok sulandırıp kahvaltıda versem yada muhallebi içine koysam olur mu
Kizimmmmm3434 Yaramazzzbebekkkk ya İnstagramda gördüm bende instamomlar varta tarif verenler 🙊 bugün de görünce aldım sağlıklı bisey olsa gerek herkes kullanıyor gelen yorumlardan anladığım kadarıyla 😊😍
Duyulurum Kizimmmmm3434 yulaf ezmesine karıştırıp veriyordum küçükken. Şu an 19 aylık aç karnina şurup gibi veriyorum sabahları.
BirAlparslanAnnesi Kizimmmmm3434 6.ayından itibaren veriyorum..oğlum 15 aylık sabah aç karna 1 tatlı kaşığı veriyorum ununuda kullanıyorum hatta oğluma kek falan yaparken
Balkupum2505 Kizimmmmm3434 22 aylik oglum 1 yasindan beri veriyorum cokta seviyo 1 cay kasigi yada 1 tatli kasigi yada kahvaltisinda peynirine batirarak
Ryhn-35 Ben bebeğime çok kullandım bazen bi tatlı kaşığı kadar ağzına veriyodum ama öyle pek yemek istemiyo, irmikle muhallebi yapıyorum içine koyuyorum, pankek yaparken koyuyorum sulandırıp öay gibide verebilirsiniz içerse.
buselidunya Kizimmmmm3434 tuzlu şeyler hariç , nerdeyse yediği herşeyin içine katıyorum. Püre, mama vs 🥰