Bu arada sünnet oldu sabah 9da girdi 10.da odaya çıktık tekrar. Yavrum çok ağlamış içerde, çıkınca da çok agladi. Ben emzirince sakinleşti.. sünnet işlemi 30 dakika kadar sürdü biter bitmez hemen kucağıma verdiler emzirdim ameliyathanenin özel bölümünde.. eşim de yanıma geldi. 30 dakika boyunca birlikte sakinlestirdik. İlaçlarını aldıktan sonra odaya çıktık. Biraz da orada dinlendirdik, doktor kontrole geldi, bize yapmamız ve yapmamamız gerekenleri anlatip eve gidebilecegimizi söyledi. Herşey yolunda şimdilik , uyandikca ağlıyor, emziriyorum uyuyor. İlaç olarak 8 saatte 1 calpol verdi. İki tane de merhem var. Her bezini açtığında bunları sür dedi. Detaylarını sosyal medya hesabımda anlatacagim.