Merhaba hanımlar. İngilizce öğretmeniyim ve 14.5 aylık bir kızım var. Şu anda ücretsiz izindeyim. Görev yerim Rize’de. Ancak Batman’da yaşıyoruz buraya gelin geldim. Sözleşmeli öğretmen olduğum için 1 yıl daha doğu görevim var. Seneye Rize’ye gidip bunu tamamlamam gerekiyor normalde. Ancak biliyorsunuz ki memurların 2 yıl ücretsiz izin hakkı oluyor. Yani seneye de ücretsiz izne ayrılabilirim. Seneye Rize’ye gidersem kızım ve ben ikimiz gideceğiz eşim bizimle gelmeyecek. Sebebi şu 1 yıldan sebep düzenimizi bozmak istemiyoruz. Ve orada kızıma bakıcı ayarlayacagim elbette. O zaman kızım 19 aylık olacak. Ama bı yandan kızımı yabancı birine emanet etmek de istemiyorum. Kendim büyütmeye devam etmek istiyorum bir yandan. Ama öteki taraftan 1 yıl daha doğu görevi beni bekliyor bunu da aradan çıkarmam gerek. Size sormak istediğim şu; siz olsaydınız göreve başlayıp bebeğinizi bakıcıya emanet eder miydiniz, yoksa 1 yıl daha ücretsiz izne ayrılıp görevi erteleyip bebeğinizi kendiniz büyütmeye devam mı ederdiniz? Teşekkürler, iyi akşamlar.