Tirtilinannesiii Kızlar sadece bende mi sorun var yoksa hepinizin donuyor mu? Sabahtan beri böyle postları zor okuyorum sürüklenmiyor geri gidiyor
MeteNaz Tirtilinannesiii bende ki sorun sürekli error vermesi. 502 sanırım. Eğer moderatör görüyorsa benimkini de yanıtlarsa sevinirim
Tirtilinannesiii Ervakts demek ki genel bir sorun. Dedim acaba telefonum mu bozulmuş. Bari adminler görse duzeltse
ArenAta Evet bende de oluyor ara ara syruklenmiyor dedginz gibi yazilmiyor baslik aciyorum duzeliyor anlamadim suanda oyle zor yazdm🤦🏼♀️