Merymahrz- aynı şeyleri bende yaşadım göğsümden süt akıp giderdi ilk akıl edemedik sağarak vermeyi az az mama verdik sonra eve geçince sağıp verdik mama da devam et dedi doktorum çabuk attattı canım 8 günlükken tamamen bitti uyuyor zaten sürekli ben utanmasa bile kaşıkla ağzına mama veriyordum sarılığı artmasın diye. Doktorunla konum mama ver ya da mamaya hiç girme mememi bol bol sağ ver sütün de artar hem kaşıkla ağzına koy mecburen içiyor yutuyor