Kızlar 44 günlük bebeğim bugun iki kere kaka yaptı bağırsaklarından gelen gurultu sonrası sesli bir şekilde kakasını yaptı bezini açtığımda sulu kaka gördüm göl göl olmuş baya da vardı açık sarı renkli, sadece anne sütü alıyor acaba İshal mi oldu başına gelen var mı