Naciyeylmz Gönlünüz rahat olsun evde ne kadar pişik kremi, ıslak mendil, kağıt havlu, kablo, sarj âleti yada yenmeyecek her ne varsa kaş ile göz arasında yiyor 🙈 üstelik 10.ayında bunu iyice abarttı daha dün elimde eldiven vardı elimle oynar gibi yaptı pıt ısırdı önce anlamadım hic belli etmedi oynar gibi yaptı sonra baktım bisey yuttu tabi benim aklım gitti o an sonra bir baktim ki eldiveni tirtiklamis. Aylardır canim yemekleri asla yutmuyor ama söz konusu böyle tuhaf şeylerse hemen kemirip yutmaya çalışıyor. Şükürler olsun bugun kakadan çıktı ama onu görene kadar ne çektim ben biliyorum 😊😊😊