DenizAlpinAnnesi Kizlar 3 Aralik son regl tarihimdi 13 Aralikta röntgen crktirdim bütün sirt ve bel bölgem . Doktorum diyor o sira hamile olamazsin , olsanda belli eder bir anomalilik olsaydi felan , sizce korkmalimiyim ya ://
Yasineriminannesi DenizAlpinAnnesi canım bende yaklaşık. 1aylik hamileyken. Emar çektirdim şükür hiç bir sıkıntı yok
Snowglobe DenizAlpinAnnesi 6 aylıkken çekilmiştim ben. Ve en tehlike zamanı o zaman. Çok şükür Bi sıkıntı yaşamadım
semaahmet DenizAlpinAnnesi benim parmağım kırıldı ozman dört aylık hamileydim bı yelek giydirdiler bana ama saniye sürmedi hem çekip çıkarttılar beni ki kaidn doğum doktorum hepsi oradaydı ozman cnm bişey olmaz korkma
cekoslavakporseleni DenizAlpinAnnesi canım zaten tarihler itibariyle o sırada henüz fetüs yoktur. Zarar vermesi de mümkün değil bence.
DenizAlpinAnnesi NesliElisa insallah ya insallah bizde de bisey olmaz internette ilerde kanser lösemu felan diyor allah korusun ya nasil endiselendim
NesliElisa DenizAlpinAnnesi korkma canım internet neler yazıyor neler 🙏 inşallah öyle birsey olmaz kötüyü kendinize çekmeyin