Nazlican deniz-95 Evet biliyorum onu doğru bizde kullandık bi ay sonra bitince almadım Ben gaz damlası diye baska gaz damlası kullanmaya geçtim bu işe yaradığını bilmiyordum Teşekkür ederim
Helio Bio gaia ve nbl kullandık biz. İkisi de iyi geliyor. Bir de mamasına 1 çay kaşığı kadar zeytinyağı koyun. Biz de 2-3 kere fitil vermek zorunda kalmıştık. Fitilin çeyreği bile işe yarıyor. Korkmayın bir şey olmaz.
Nazlican deniz-95 Çok teşekkürler doğru aldım o zaman Bizde kullandık ama bitince bir daha almamıstım ben O zamandan beri de sorun yaşıyor hiç bu sebepten oldugu aklıma gelmemişti
deniz-95 Nazlican düzenli kullanmak lazım. Bana doktor kızımda sorun olmadığı halde vermişti. Bağırsakları düzene girsin diye 😊