Kızlar iade yapıp parasını alan var mı? Yürüteç aldım. Kırık geldi ve ürün anlatıldıgi gibi değil oturma yerinde sökük var. Düzgün paketleme yapılmamış. İade talebi oluşturdum tabiki satıcı itiraz etti. Süreci merak ediyorum deneyimi olanlar yazabilir mi 🥰