Doktorum desteksiz oturunca az tutmak kaydıyla kullanabilirsin demişti. İyi ki almışım elim ayağım olmuştu. Yemek yaparken vs bir yere düştü mü, kafasını vurdu mu şüphesi oluşmadı. Aşırı hareketliydi evladım. Hala öyle kurtludur 🤦🏻♀️
kendisi zaten 8 aylıkken yürüdü zararı olmadı şu anlık.