Kızlar geçen akşam uyandığımda tamamen altımı ıslattığımı gördüm.bir kere gelmişti başıma çok önemsemedim.bikaç gün sonra yine aynı şey oldu ve kendi isteğimle yapmadığımı farkettim istemdışı kendi kendine geldi.bu arada doğumum sezeryan oldu fakat öncelik normal doğumdu ve sürekli alttan muayene oldum.doğum olalıda 3.5 ay oldu.böyle birşey başına gelen var mı umarım ciddi bir sıkıntı yoktur🙏🥺