Momyofkerem Kizlar Bebegime aşırı uyku sorunu var diye 120 cc lik mamayi hazirlarken 30 cc sini rezene çayı koydum Sonra bi bakayim dedim 6 7 cay kasigi verilir maks diyo. Tabii ben 90 cc su ile seyreltmis oldum ama korktum ya ilkkez verdim dokunmaz dimi uyudu gercekten
sadeturkvatandasi Momyofkerem mamayı su dışında bir şeyle karıştırmak yanlış mamaların üzerinde de yazar zaten, ayrıca çok fazla vermişsiniz bir kaç çay kaşığı verilmesi gerekiyor. Tercihen hiç verilmemesi gerekiyor 1 yaşından önce bitki çayları çok zararlı özellikle rezene çok çok zararlı beyin gelişimi için. Gaz damlası kullandınız mı?
Glsn7581 Momyofkerem rezene ben de veriyordum ama ne anne içmeli ne de bebek hiç verme.icinde anetol var bu da içki yapımında kullanılıyormus annenin östrojen hormonunu bozuyor bebeğe de allerji yapabiliyormus resim yükleyemedim yoksa post açacaktım
Gencanneyim Glsn7581 Ben de dikkatli olmak adında post açtım rezene zararlı dedim,linçlendim. Aman dikkat edin. 🤣 Not ; Rezene artık güvenilir gıda kriterini taşımıyor. Anne ve bebeklere önerilmiyor.
Nisan12 Momyofkerem umarım bağırsakları bozulmaz ben kızım 6 aylıkken siz gibi rezeneli tahıllı mama vermiştim ishal olmuşt hayatımın en kötü 1 haftasını yaşamaştm 😒
Momyofkerem sadeturkvatandasi hayir hic gaz damlasi kullanmadim. Daha dogrusu denedimde hicbiri fayda etmedi
sadeturkvatandasi Momyofkerem her damla her bebeğe yaramıyor bize sab simplex çok iyi gelmişti deneye yanıla bulacaksınız. Ama siz uyusun diye vermişsiniz galiba? Uyuması için bu tarz çözümler aramayın bence çoğu bebek uyumuyor zaten.
ysr_6336 Momyofkerem aynen çok vermişsiniz benimde bebeğim 28 günlük bir iki kaç kaşığı veriyorum yada ben içiyorum öyle yapıyorm ben bişey olmaz İNŞALLAH bitkidir doğaldır bişey olmaz ama bidaha vermeyin o kadar çok midesi küçüktür kaldırmaz
Baakpnr- Momyofkerem anneler yardımcı olmak için yazmışlar da ama daha da panik olmuşsun annesi , üzülme inşallah bişi olmaz vermişsin artık tamam mı bişi olur mu olur mu diye düşünmeye devam edersen sana bısı olur Allah korusun, hıcbısı olmucak Allah’ın izni ile🤲🏻❤️