deletedmom2200 benim abimde amerikada yasiyor sen neresinde içinden mi 😛
Way bee Ayyy ne kadar mutlu oldum canim bilemezsin şimdi yaa demek tohumlar fidan olmuş 😍😍😍
Görüşebiliriz bundan sonra canım aynen anladığın gibi🥰
Rica ederim sana da etki eder ayni şekilde inşallah sağlıkla buyut yavrunu🤗
Ağustos anneleri postunda ben de yazdim görmedin sanirim ayni ayda doğurmuşuz bebeleri birde 🤭 benim 2. Oldugu icin tabi daha sakindim ondan herkese gülüş dagitiyodum ama dogumum ah 🤦🏼♀️neyse bida olsa bida doğururum o ayri ama Rabbim vermesin😉🥰🥰