Kızlar merhabalar benim oğlumun erken kapanmıştı bıngıldak abi hiçbir şekilde farketmedik o da kafa yapısını farklı yaptı eğer böyle bir durumla karşılaştıysaniz çevrenizde varsa lütfen erken tedbir alarak lütfen doktorlarımıza götürelim ben çünkü oğlumu doktora götürdüğümde benim zamanım çok daralmıştı lütfen beni yanlış anlamayın benim oğlumla başıma geldiği için ben o yüzden size şunları söylüyorum bıngıldak normalde 1 yaşından sonra kapanır mış 9 ay da kapanirsa normalmiş