dilancengiz bizde aynı durumdayız uyku arkadaşı olarak görüyor 16 aylık oğlum doğduğundan beri aynı battaniye ile uyur yazın sıcağında kışın soğuğunda hep bizimle her yere onunla gidiyoruz nohut battaniye bide yazın sıcaklatıyor ama asla bırakmıyor aynısından bir tane daha aldım ama halen ilk kullandığını istiyor ötekinin yüzüne bile bakmıyor maalesef 🤷🏻♀️ Kışın kullanmak için kalın olanlardan da almıştım ama yok hiç kullanmıyor ille de o nohut battaniyesi 😅 O yüzden tedirgin olmayın çok normal zamanı gelince bırakacaktır ❤️