nesezeynep çok geçmiş olsun evet aynı virüs. Yakın zamanda ananem zona geçirdi kızımı yanına götürmedik, çünkü çocuklarda çiçek hastalığına sebebiyet verebiliyomuş. Çiçek hastalığı geçirenlerde de vücut direncinin düştüğü herhangi bi zamanda zona olarak ortaya çıkabiliyomuş. Uçuk virüsü gbi düşünebilirsiniz hep vücutta var, bağışıklık düşünce ortaya çıkıyo. Abim de geçermişti onun kafasında gözünde çıkmıştı bir de çok zordu. Büyüklerde baya ağrılı geçiyo, bebeklerdeki durumunu bilmiyorum umarım öyle değildir ve çabucak geçer