busracicek ek gıda alsa da mamayı 2 yaşına kadar içmeli, sakın o şekilde düşünmeyin, doktorum beni özellikle uyardı. Bizimki daha 11 aylık ama doktor kendi keser dedi.
Kesme yöntemleri olarak kolay olanı: 210 cc içiyorsa 7 ölçek mama değilde 6 ya düşürün, 1 gece sonra 5 ölçek koyun 210 cc ye, bu şekilde düştükçe kendisi bikaç güne bırakıyormuş.
Zor olan yöntem : kalktığında su verin, uyumasa da ağlasa da mama vermeyin, 2 gecede alışır diyor uyku eğitimi danışmanları.