Deletedmom_32 Kızlar bebeğiniz gün içinde hangi saatlerde kaç saat uyuyor biz 9 da kalkıyoruz 12 de tekrar uyanıyor 2 de tekrar uyuyor 6 da uyuyor sonra 12 ye kadar kesik kesik uyuyo merak ettim sizin bebişleriniz nasıl
Deletedmom_32 Esra-muhammed gazı için ne kullanıyorsunuz gece emzirmesi nasıl birde kaç saat arslıkla
Esra-muhammed Deletedmom_32 kullanmadığım birşey kalmadı herşeyi denedim sadece biraz hafifletiyor en etkili yöntem masaj yapmak oluyor gecede kendi uyanmadigi müddetçe uyandirmiyorim 4 saat uyuyor hemen hemen kendi kalkıyor emziriyorum geri yatıyor 3 saat uyuyor uyanıyor emziriyorum 2 saat falan yatıyor sabah 9 olmuş oluyor geri uyursa uyuyor uyumazsa yapacak bişey yok😆😄
Deletedmom_32 Esra-muhammed demekki aynıymış bende aynı saat aralığında emziriyorum 😀 9 da ayakdayız bi ara uyuyo 10 dk onu izliyorum uyanacak mı diye uyanmıyor gözümü kapatıyorum hemen kalkıyor 😁
Esra-muhammed Hilalderin karın bolgesine özellikle bağırsakların olduğu kısma biraz bebek yağı döküyorum ve hafif hafif aşağı yukarı baş parmaklarim ile ufeliyorum birde karnini dizime bastiriyorum belini sıvazlıyorum uyuduğu zaman da yüz ustu yatırıyorum karnına yumuşak küçük yastık koyuyorum
Goknurrrr Gaz için bacak hareketleri yapmıyor musunuz. Bana doktorum gösterdi rahatladım her bez almadan önce ve emzirmeden önce yapıyorum faydasını görüyorum çok gaz çıkartıyor o şekilde.
Goknurrrr Benimki gece bazen 4 saat bazen 6 saat uyuyor. 9 buçuk gibi kalkıp 11 12 gibi uyuyor 3 gibi kalkıyor ve artık bir daha uyku yok geceleri de 2 den önce uyumuyor. Sizin ki de emzirirken mi uyuyor?