Deletedmom_23 muadillerine bakayım bende LEGO duplo fiyatları çok yüksek bana göre. Ama işte hep aynı şeyler olunca sıkılıyor TV ye yöneliyor bu sefer. Boya çeşitleri, alfabe seti, işlem seti (ki yaşına uygun değil aslında sadece pulları çubukalra geçriyoruz), mnayetik kitap seti, puzzle bir iki adet aslında bakınca baya şey var. Dönem dönem dolaptan çıkardığım oyuncaklar da var. Ama ilgisi uzun sürmüyor hemen TV aç abece izliycem (ya da başka bir şey) diye dikiliyor