Bebeğim 4 aylıkken sütüm bitti emzirme danışmanı ile konuşmuştum 1 hafta boyunca ısırgan otunun çayını iç günde 2 bardak . bestlak damla kullan ve bol bol hurma ve incir tüket demişti eğer sütün tekrar gelirse 1 hafta sonra evine gelicem demişti dediği gibi de oldu hiç sütüm yoktu dediklerini yaptım çok güzel sütüm gelmişti ama bebeğim asla emmek istemedi yine sütüm gitti 🤣