İyi akşamlar herkese
Bebeğim 14,5 aylık ama her şeyi ısırıyor. Oyun oynatmak istiyorum ama eline aldığı şeyleri hemen ısırmak ağzına almak istiyor. 8-10. ayından beri bu ısrma huyu devam ediyor, asla bırakmıyor. Diş kaşıyıcı aldım onları görmüyor bile. Beni bile ısırmaya çalışıyor. Her şeyi ısırmaya çalıştığı için salyası akıyor sürekli, salyası aktığı içinde önlük kullanıyoruz hala. Bu huyundan nasıl vageçirebilirim?