Anakralice48 daha çabuk yprulursunuz (nefes açısından) belki ama başka ne olabilir bilemedim. Ben gençken(!) Profesyonel Spor yapıyordum sigara da içiyordum bir şey olmadı. Hatta sonrasında bile düzenli spor merkezine giderdim yine içiyordum. Çok bir eksisini görmedim. İçmesek iyi tabi