Meryemecrinuslu Ücretlilerin kadrolulardan zerre farkı yok hem bilgi bakımından hem de yaptığı iş bakımından. Bunu hakkı yenmiş torpille gerısındekiler atanmış bir öğretmen olarak söylüyorum. Ama çalışmadım mı calıştım. Keşke calışmasaydım dedıgım yıllardı benım için. Sigorta desen yok denecek kadar az, ücret desen öyle. Hadi herseyı gectım de sırf kadroluyuz diye ahkam kesip küçük gören öğretmenlerden de iğrendiğim yıllardı. Kaldı ki sadece ortaokul lise bitirip atanmış yada mülakat yüzü görmemiş yada yada mülakatta benden bile geri olup da kadrolu olmuşlar. Yani psikolojik olarak bu hadsizlikler hem komikti, hem yıpratıcı. Veliler bile oyleydı inanır mısınız? Çok iyi insanlara da denk geldim. Ama değmez. Cidden o çabaya emeğe değmez.