Kızlar kızım 11 aylık şimdi nette okudum mama içerek uyuya kalan bebek gece uyandığında da yine biberon ister dşye okudum, ben önce mamayı içiriyorum sonra rutin, ama şöyle bir şey var mana içerken mayışıyor ya hani rutin yaparken baya ayılıyor ve zor uyuyor diyırm rutini yaptıktan sonra mama içireyim biberonda uyumasına fırsat vermeden yatağına yatırıp uykuya dalsa olur mu öyle