Gizemnax birimde 5 aylık yanımızda uyuyor birlikte uyanıyor uyutup tekrar koyuyorum yine uyanıyor biz de yanımxıda uyutuyoruz,beşik anne yanı değil eşime defalardır anne yanı beşik alsak böyle olmazdı diyorum.öyle olunca da mu aynı oluyor acaba?Çok pişmandım öyle almadığımıza