Hurrem_Sultan Gece beslenmesi yok emmiyor günde sadece 200 -250 ml sut içiyor ve 5 çay bardağı ek gıda mutlaka alıyor ona yeterlimi sütü zorla içiyor süt içmese 5 çay bardağı ek gıda sadece yeterli olurmu acaba cevaplarinizi bekliyorum!!!!
Sedagmlksz Hurrem_Sultan süt dediğiniz anne sütü dimi toplamda mı o kadar içiyor benim de bebeğim 8,5 aylık
ArdicEge Hurrem_Sultan süt ne alaka yapmayın lütfen 9 aylık bebege. Mama alacaktır bir sekilde sütün ne faydası var ona hic icmesin daha iyi bosuna mide sisiriyor icinde bebek icin saglıklı hic bir vitamin bulunmuyor. Su icse daha saglıklı. 1 yasına kadar bebeklerin ana ogunu anne sütü yada formül mamadır. Mama bir sekilde alır ac bırakın birazcık alacaktir. Ay devam sütü ne alaka suan soktayım gercekten. Doktorla görüsün kesinlikle bu durumu.
balyanakannesiiiii Hurrem_Sultan süt için çok erken ama bağırsaklarında kanamaya bile yol açabiliyor 1 yaşından önce 🤭
Sinemisssss Hurrem_Sultan doktor raporlu mama yazar ciddi bağırsak sorunları yaşarsınız 2 yaşa kadar süt zaten önerilmiyorken 9 ay cok cok erken
Hurrem_Sultan ArdicEge mama içmiyor denedim 3 gün ac bıraktım yine içmedi sütun bi zararı yok bence annemler falan da hep kardeşime bu devam.sutunu kullaniyodu ne mamalar aldim hicbriini içmedi
asude456 ArdicEge ay okadarda abartma ya 9 aylık olmuş , eltim normal paket süt veriyodu 8 aylık çocuga , yengemde inek sütünü kaynatıp veriyodu 7 ayda , evet yanlış ama alerji açısından önerilmiyo yoksa zehir değil yani
Samilknur41 Esraari benimde bebegım 6 ay 3 günlük suanda 6.900 gr kilosu düştü ama normal diye biliyorum biraz az ama normal yani
ArdicEge Hurrem_Sultan yani cok garip. Hic vermeseniz daha iyi yinede. Cidden hicbir faydası yok cünkü🥺 onun yerine keci sütünden yogurt yapın onu verin daha saglıklı hemde tok tutar
Kimyageranne123 Hurrem_Sultan devam sütü 2 en azından 1,5 yaştan sonra verilir siz napiyorsunuz.. o kadar bebege süt verilmez bağırsaklarini bozarsiniz ben 21 aylık kızıma daha yeni basladm devam sütüne yani bir sürü mama var piyasada elbet birini yiyecektir.
Esraari Hurrem_Sultan peki doktorunuz ne diyordu boyu kacti ben nedense üzülüyorum kilosunu her gören cok zayıf diyor cunku