amansallagitsin 4 bucuk aylik bebegim kafasi sicak oluyor bazen sanki atesi varmis gibi bakiyorum anlindan 37 cikiyor koltuk altindan 36 bucuk cikiyor. Basinin sicak olmasi normal mi sizlerin basina geldi mi
Balkizlarim amansallagitsin gözlemleyin normal gidiyor 37 ,5 37, 9 oldumu yavaş yavaş önlemini alın ✨
Caglabuyukkal amansallagitsin diş çıkarma dönemine girmiş olabilir 37 ye kadar da normal müdahale gerektirmez 38 i geçerse bi doktorunuza danışın
Ciibiilii amansallagitsin 3.5 aylık benm bebeğimdede kafa ve elleri çok sıcak diş döneminde oluyormuş
1ana1bebe amansallagitsin basinin arka kısmı ise benim oglumunda oluyordu arada, internette distendir yazıyordu ama ilk disi 9 bucuk aylikken cikti
withmymother Başın sıcak olması susuz kaldığının belirtesi de olabiliyormuş ama sizin bebeğiniz emiyor sanırım bilemedim aklınızda bulunsun yine de❤️