Kızlar selam benim kızım bugün 5 aylık oldu rutin kontrolünde 200 gram aldığını ve 4 cm boyunun uzadığını öğrendik . Doktor boya gitmiş ama kilosu normale göre altta kalmış dedi. Bir haftadır geceleri de oldukça huysuz deyince Az kilo alımı için enfeksiyon ihtimaline karşı İdrar tahlili verdik . Ek gıdaya başlıyoruz . Aslında kızım emiyor açlıktan ağlamıyor çiş sayısı da iyi ama bu ay niye böyle anlayamadım. Bizim gibi olan var mı? Ya da sizde durumlar nasıl?