cemre_-34 Hasrette 40 bitene kadar normal bir kan geliyordu zaten 40 bitti snra bir kaç gün daha geldi snra kesildi diğer ay da normal regl oldum mesela emziriyorum her ay normal bir şekilde regl olurum ama tabi kişiye göre degisir kimi erken olur kimi gec
1balkizannesi Hasrette Bu kişiden kişiye değişiyor İlk bir yıl düzensiz olması normal emzirme döneminde.
Deletedmom5455451 Benim hemen olmuşdu ilk doğum umda 40.gün adet gördüm bir hafta temizdim sonra adetlendim 2. Doğum da lohusa kanaması kısa sürdü ama ondan sonra da adetlendim
cemre_-34 Hasrette adet olmamak kötü gebe kalma olasılığı yüksek küçük bir sperm bile gebe kalmanızı yol açar korunarak girmeye çalışın
Mavidnz42 Hasrette 9 ay olmadım 9 aydan sonra oldum. Olmadığımız süre zarfında yumurtalıklarımız çalışmıyor oluyor ama genede tedbiri elden bırakmamak lazı🙃
Buketylz94 Benimde 40ım çıkalı 5 gün oluyor önceleri kahve leke geliyordu az az 5 6 gündür kırmızı kanamam var pıhtılaşmış şekilde parçalar da geliyor acaba regl mi oldum lohusa kanaması mı anlamadım 😕