Kuzeymiram Sezeryan dikişim sistigi icin doktor kullan iner dedi . Kremin altinda boyle.top var o topla masaj yap ondan sonra jeli sür dedi 2 ay kullan dedi . Daha almadim kullanip fayda goren varmi 6 ay olcak sezeryan olali bide pahali biseyde
Kader_cinar Kuzeymiram ben aldım çok bı faydasını göremedim gerçi düzenli kullanmadım ama faydasi olacağını sanmıyorum