Bebeğim normalde emerken uyuyordu son zamanlarda bir türlü uyumuyor kucağımda sallıyorum, emzik kullanmazdik emzik verip yatağında sallıyorum bir sürü şey deniyorum zar zor uyuyo. 4. Ay atağından sonra bu düzelir mi ? Uykuya geçerken çok ağlıyo sizin önerebileceğiniz birşey var mı kızlar?